بازی سراسر هیجان و ماجرایی چهار شگفت انگیز – Fantastic 4
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
بازدید : 469
نویسنده : Alireza

بازی سراسر هیجان و ماجرایی چهار شگفت انگیز Fantastic 4 همان چهار شگفت انگیزیک بازی برمبنای فیلمی با همین نام می باشد که بر اساس مجموعه کتابهای کمیک نوشته شده توسط Jack Kirby  و  Stan Lee ساخته شده است . این بازی از جنبه های شبیه به بازی X-Men Legends می باشد که در آن شما می توانید به سرعت به یکی از چهار قهرمان مختلف تبدیل شده و توانایی های آنها را با جنگیدن با لژیونهای Dr. Doom و روباتها و دیگر هیولاهای دشمن ارتقا دهید . درون بازی شما هر چهار قهرمان مختلف را کنترل خواهید نمود که هر یک از آنها قدرتها و توانایی های منحصر بفرد را دارا می باشند . آقای شگفت آنگیز، قادر به کشیدن و تغییر شکل خود می باشد که به وی اجازه  می دهد تا به اشیاء دور دست، دستیابی پیدا نموده و  از فاصله های بسیار به دشمن حمله نماید. زن نامرئی در جنگ های رو در رو نسبتا ضعیف بوده ، ولی این توانایی را دارد تا بصورت نامرئی درآمده و نیز حریف را درجا منجمد نماید . مرد آتشین بسیار سریع بود و می تواند دشمنان را آتش بزند، در حالی آقای Thing ،جاوری بزرگ بوه که می تواند خرابی های بزرگی را بر جای گذارد. تمامی چهار قهرمان همیشه در دسترس نیستند. در اکثر مراحل،  به یک یا دو کاراکتر محدود خواهید بود جراکه خط داستان بازی بگونه ای است که غالبا جهار قهرما نزا یکدیگر جدا شده و وظایفی را بصورت موازی یکدیگر انجام می دهند.

حداقل نیازمندی های سیستمی برای اجرایبازی 4شگفت انگیز :

  • پردازنده پنتیوم ۳ ، ۸۰۰ مگاهرتز و یا معادل آن
  • ۲۵۶ مگابایت حافظه رم
  • ۳۲ مگابایت حافظه گرافیکی
  • همچنین برای این بازی تمامی چیپ ست های NVIDIA(R) GeForce2(TM) and ATI(R) Radeon 7200(TM) و بالاتر مورد پشتیبانی می باشند .

 

سرور brz
قسمت اول | قسمت دوم | قسمت سوم   پسورد فایل ها: www.bindownload.com



:: موضوعات مرتبط: بازی های کامپیوتری , بازی های ماجرا جویی , ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: